BIIIIIIIIIIIIIIIIIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oooooch så vart det torsdag ja...tiden går bra fort när man har roligt ;)

Idag har jag varit och satt ihop barnvagn och fixat lite jobbärenden...har dock fortfarande lite att fixa men ska göra det hemifrån...skicka lite mejl till kunder och lite annat...men men...tar inte så lång tid så :)

Innan jag var på jobbet så vart vi och käkade buffé på China Garden, älsklingen och jag och TimTim...JAG VET...han är hemma nu och ikväll ska vi leka...det blir filmkväll här hemma...mysigt värre :)

Till något helt annat...alltså, det är ju bra att ha bil...och visst kostar det lite...och så var vi och köpte en "ny" för bara någon månad sen...så himla skönt...dock ett litet problem...det knackar när man svänger...I know... drivknutar eller vad det nu heter...såååå...ringt och kollat vad det kostar osv...mmm...bara resevdelarna går på runt 5000kr...hela arbetet och allting går på runt 8000PIXXXX...gaaaah...KUL-JUL!!!!...vi köpte ju bilen för 6500kr...klart han inte berätta att det var fel på den och att laga skulle kosta så mycket...jag och bilar...ja...får hyra in en mekaniker nästa gång jag ska göra en bilaffär :'(...jaja...får köra runt i en halvtaskig bil...för dom pengarna har vi icke....SKIIIIIT!!!!!!!!


Såhär förtvivlad känner jag mig just nu :/

Jaja...nu ska jag plocka lite och diska...kanske kan tänka på annat då :P

Kärlek folks ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback