Har lite att göra typ...

Fullt upp här hemma med de små...men bra mysigt är det och efter en vecka så börjar Dimi vänja sig lite mer vid att ha Wille här på heltid ;)

Har jobbat i sju dagar nu och som ni vet blir det inte så mycket skrivet då :P...men försöker mig på en snabbis nu :)

I morgon jobbar jag min 8:e dag och sen är jag ledig två...ska bli supermysigt...och Cleo och jag ska ha filmmys med gott att äta hela torsdagen :D

Funderar lite också över köket...vi ska fixa det i sommar och kollar lite på hur vi ska ha det...ja, inte vi då egentligen utan vi ska ju sälja lägenheten så vi vill inte lägga ut en massa pengar heller...men det måste ju bli fint :)...får se hur det bli iaf.

Nu blir det lite sleepy time för jag tänkte ge mig ut på springtur i morgon innan jobbet om vädret är okej.

Natti på er och kärlek i mängder <3

Lite blandat :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback