Min lilla björn <3

Så himla trött så jag somnar vilken minut somhelst!!!!

Idag så har man jobbat och efter jobbet gav jag mig ut på en springtur...vädret var ju helt perfa och bara kände för det liksom...sprang hela 11km och det kändes jättebra...men träningsvärken är på väg...men vad gör det...snart ska jag ut och springa igen ;)

Tiden går så himla fort...vilket är bra...för jag bara längtar till sommarn...så mycket roligt som händer då...hem till Jönköping för att träffa familj och vänner, Taz tar studenten, lillebror och fru kommer hem till Sverige och hälsar på...bröllop...och så en annan rolig grej också..kan ju inte bli bättre liksom...som jag längtar som sagt :D

Kör bara en liten snabbis idag och uppdaterar er mer i morgon...berättar om alla trevligheter då ;)

Kärlek och nanna gott <3

Väck inte björnen som sover...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback