Godmorgon -.-

Ja, här är man uppe med tuppen...eller med hundarna iaf...hade en orolig liten skit vid sju tiden så jag tog med mig båda grabbarna och gav mig ut på en promenad...vart jättemysigt och vi var ut en bra stund :)...nu ligger dom igen och sover...båda sprang in och hoppade direkt upp i sängen och somnade om hos pappa <3

Ska snart ge mig iväg och jobba...sen är jag ledig i hela tre dagar...och dom är fullbokade med massa trevligheter...ska bli så mysigt :)

I helgen så åkte jag till Stockholm för att träffa mina kusiner och vänner...hade så sjukt kul och blir bara så sjukt glad över den fina familj och fina vännerna man har...kan ju knappt få det bättre ;)

Annars flyter det på bra här med bebisarna, jobbet och allt annat.

Tänkte bara uppdatera en snabbis för måste nu göra mig i ordning till jobbet ;)

Kärlek folks <3

Mina små, trötter på en söndag dagen efter och fina kusiner och vänner <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback