Tjejdags :)

Ja, undra hur länge man orkar...ligga och trängas i en 1,20 säng tillsammans med mannen min och två hundar...det som är bra är att dom sover inte med oss hela natten...bara från 5-6 någongång....men mysigt är det förutom att man inte ligger skönt någonstans alltså inte så mycket sömn och mer ont i ryggen...men får skylla mig själv...kan inte låta bli att mysa till det med familjen...större säng!? ;)

Igår så var jag ut på en springtur på dagen... På kvällen så var Sophie och jag på Plock och åt middag...en behövlig tjejkväll med massa tjejsnack...och lite goda drinkar på det :)

Om en stund kommer Pernilla, vi ska gå ner så jag får en spruta...röda hund sprutan...för jag kommer behöva den snart..SOM JAG ÄLSKAR SPRUTTOR!!!!! NOOOOOOOOOT!!!!!!...men men...måste :(

Sen ska vi hem till henne och så kommer Asako också och så ska vi ha tjejtajm med drinkisar...sen kommer grabbarna senare då vi ska äta kroppkakor :)...mysigt värre ;D

Nu ska jag göra mig klar...trevlig onsdag på er alla!

Kärlek <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback