Och dagarna går...

Och dagarna bara går...hunnit vara ledig i hela fyra dagar...och känner mig minst lika trött som första dagen...usch...men det ska bli skönt att jobba nu...tycker om rutiner så det ska blir skönt :)

Jobbar nu i sju dagar och är ledig två...sen jobbar jag åtta dagar...tror dom närmsta veckorna kommer gå fort ;)...längtar till semestern så man kan träffa familj och vänner :D

Hade en helt UUUUnderbar födelsedag med massa fina presenter och trevliga människor...det är i sådana stunder man inser hur många fina människor man har i sitt liv :)

Har haft det skönt med promenader och springturer och massa mys med mannen min...har det bra jag ;)

Har lite problem med springandet...kramp i vad och ont i fot och knä...känner att jag nog måste ge upp drömmen om att springa Lidingöloppet och acceptera det läkaren sa senast...att jag kommer få leva med smärta i benen resten av mitt liv...känns hemskt och ledsen blir jag...men kan inte göra så mycket åt det :(...är glad att jag kan springa så "mycket" som jag springer ändå...men hatar när smärtan vinner :(

Nu ska jag sova snart och hoppas på att jag lyckas sova bort denna oändliga trötthet ;)

Kärlek folks <3

Kommer lite bilder :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback