Natti-time ;)

Dags för lite sömn strax...men först ska jag slötitta på tv lite till...tänkte ju lägga mig för typ en timme sen men fastnade på Skype med mamma och lillsis efter att ha pratat med bästis ett tag :)

Ledig nu i två dagar och det ska bli så himla skönt...ska bara njuta av min ledighet...i morgon tillsammans med bästa Cleo...men ska också passa på att springa nu mina lediga dagar...usch vad motivationen försvinner när jag jobbar mycket...men snart är jag tillbaka ;)

Våran fina snälla granne Ingegerd kom förbi med en flaska vin och tre paket gooooood choklad...som tack för att vi passat Figo när de var på semester...men hon brukar ju passa Dimi en hel del och kommer nog hjälpa oss en del med både Dimi och Wille...samtidigt som vi hjälper henne också under veckorna med Figo när hon jobbar mycket...men vi har ju också köpt något någongång som tack för hjälpen...iaf...alltid roligt att känna sig uppskattad :)...och vinet var mycket gott...chokladen med ;)...lediga i morgon så vi myste till det med lite vin :D

Nej folk...dags att sova (vissa gör det redan ;))

Kärlek <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback