Tom...

Veckan "hemma" har varit helt underbar!!! Har varit tillsammans med familjen och bara njutit av att vara nära dom alla <3

Kommer hem, slår mig ner och känner mig helt tom...saknaden är enorm...som tur är ska jag snart tillbaka och spendera fler dagar med dem och då även vänner :)

Antar att den här tomheten snart går över...eller att det känns bra snart igen...för just nu så gör det inte det :(

Blir inget mer idag...lite tom som sagt...

Kärlek <3

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Bachii jag känner mig också tom utan att ha dig här :((( jag räknar dagarna tills ni kommer ner!!!!!! Saknar mina guööepluttar ocksåå!!!! :,( puss älskar dig . Många kramar china

Postat av: Anonym

Bachii jag känner mig också tom utan att ha dig här :((( jag räknar dagarna tills ni kommer ner!!!!!! Saknar mina guööepluttar ocksåå!!!! :,( puss älskar dig . Många kramar china

Postat av: Bea

Och jag saknar dig med gumman! Snart kommer vi och då ska vi mysa igen...massor <3



Puss och älskar dig med <3

Postat av: julle

vi ses snart:) puss <3

Postat av: Bea

Det gör vi gumsi <3 Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback