Vandrar och vandrar...

Punka på cykeln...blir promenader till jobbet ist ;)...men ska fixa det på torsdag :)

Mamma mår bra nu och är hemma, min fina lilla mamma <3 Tack alla fina som varit så snälla och gulliga <3

Ligger i sängen...trött som få och bara typ drömmer mig bort till sommardagar med massa trevligheter tillsammans med familj och vänner...som jag längtar efter att lillebror och fru ska komma, umgås med mina syskon, syskonbarn och fina mamma...att gå på bröllop fast jag är nervös för jag ska sjunga :)...och bara få vara ledig...sommar...du kan komma nu!!! :D

Jobbat nu i 7dagar och har en dag kvar till jag är ledig i två...och det blir mys med vänner och familj ska jag lova ;)

Nej fina folket...nu ska jag titta på Criminal Minds och förhoppningsvis somna snart...tänkte ge mig ut på en springtur innan jag vandrar iväg till jobbet i morgon :)

Kärlek <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback