Tänker...och så fyller man snart ;)

Ibland så funderar man på vad man skulle gjort annorlunda i sitt liv...och hade jag vetat det jag vet idag så hade jag tagit helt andra beslut då...fast inget jag ångrar heller med tanke på var jag är idag och med speciell tanke på alla dessa underbara människor man mött på vägen hit...men hade gärna sluppit den jobbiga delen.

Kan ju inte backa tiden och kan inte göra saker ogjorda eller ta tillbaka beslut som jag fattat som jag trodde var rätt då...samtidigt har jag blivit en person som jag trivs bättre med nu :)

Jag ångrar ingenting...för mycket gott har kommit ur de "dumma" beslut jag tog då.

Ja, blev en sådan morgon då man vaknar och funderar lite...men nu ska jag upp och ut en sväng och hoppas på att det inte regnar när jag ska cykla till jobbet. Bara denna dag kvar av åttadagars-passet och sen ledig i två. Och på fredag fyller man år!!!!! Ja tack...ÄÄÄÄÄÄLSKAR födelsedagar...speciellt min ;D

Ha en underbar dag alla!

Kärlek <3

Ja! Jag är en rosa tjej :)
Inför familje mys och dessa salt och pepparkvarn vill jag ha...ska nog in och inhandla dom idag eller på lördag när jag jobbar igen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback