Home Sweet Home <3

Och så var man hemma igen...hemma i Jönköping hos mamma <3

Vi körde ner ikväll efter jobbet...packade bilen full...och då menar jag FULL med grejer...hehe...måste ju ha med mig allt jag kan tänkas behöva ;)

Så fort vi var framme så serverade mamma oss fläskpannkaka...hon vet att jag bara äääälskar hennes fläskpannkaka...och då känner man sig genast hemma :)

I morgon anländer bror och fru...ska hinna ta mig en springtur först och kanske laga lite god mat till dom alla när dom kommit hem....har inte träffat lillebror eller hans fru Claudia på snart tre år...så det är verkligen på tiden :)

Är här nu en vecka...men kommer snart tillbaka igen och är lite längre då :)

Det är så obeskrivligt skönt att vara hemma <3

Men nu ska det iaf sovas så man är pigg och glad i morgon ;)

Kärlek folks <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback