Nu så :)

Nu var den avklarad...första dagen på skolan...det gick hur bra som helst och jag stormtrivs...i morgon har jag matte dock och det känns lite vemodigt...jag menar, SH, SV och EN kan man läsa sig till men matte är ju matte...har aldrig varit dålig på siffror dock men jag menar...det va ju sååå länge sen man räknade...men det ska nog gå bra...är så glad som har min älskling som hjälper mig :)

Efter min lektion åkte jag raka vägen hem för att få i mig lite mat...efter det hämtade jag älskling på jobbet för att åka till CityGross för lite mat inhandling...älskar att handla i mat affären....det gör vi båda eftersom vi båda tycker det är kul att laga mat....kan säga att man äter mycket mer varierat nu för tiden....och kanske lite nyttigare...det krävs eftersom vi tränar som vi gör :)

Ikväll har vi haft mysigt...tittat på film och ätit gott...kan inte bli bättre...behövs ju en ordentlig avkoppling efter denna spända dag...men i morgon är det värre :/...jaja...bara att hålla tummarna :D

Lägger upp en bild på min fina lapp jag fick i badrummet av Niklas...tänka sig så varm i hjärtat och lycklig man blir över sådana små omtänksamma gester...Älskar dig så min Niklas...känner mig så älskad av dig...älskad som aldrig förr...tack ♥



Nu ska jag lägga mig och mysa på soffan brevid finaste...sen blir det att sova...i morgon ska vi iväg tidigt och flytta ena lägenheten...tyvärr hinner vi inte med så mycket mer eftersom jag har skolan...men vi tar det andra på söndag så det blir iaf färdigt denna vecka...sååååå skönt.

Nej...ha det göttans folks...massa kärlek till er alla ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

ohhh va han ar fiin!! :) jag alskaaar dig mi bachisitaa!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback