VI FLYTTAAAAAAAAAAAR!!!

Såååå underbart, första maj blir det...alltså, inte så att vi flyttar jääättelång härifrån utan till lägenheten mitt emot oss...men det är en fyra, äntligen ska tjejerna få varsitt rum....gött gött gött.
Va och pratade med hyresvärden idag och sen så kollade jag på lägenheten och denär superfin, ska bli sååå kul, ser verkligen fram emot det.
Berättade för Emilia när dom badade och hon blev överlycklig över att hon får ta med sin Hello Kitty säng och att hon kommer få stjärnor i taket som farmor och farfar har...ser verkligen fram emot att göra i ordning tjejernas rum, och vårat, ska måla om några av rummen, men lägenheten är sååå fin, och så får vi inglasad balkon vilket är guld värt, tänk va skönt på sommaren.
Lägenheten som jag egentligen ringde om i morse va ju redan tagen, då säger hon attt den mitt emot oss är ledig från och med första maj, kan det bli bättre!!??...när vi båda öppnar dörrarna så går dörrarna nästan ihop så vi behöver liksom inte packa nåt, utan vi bär bara över allt, smidigt eller smidigt!?...Ja...är superglad idag.

I morse va jag och lämnade tjejerna på dagis och sen åkte jag hem för att ringa och så fixade sig allt med lägenhet så då va det klart. Efter det gick jag till Sara och umgicks lite med henne, vi gickl iväg och handlade lite och efter det hämtade vi tjejerna och åkte hem.
Har så fruktansvärt ont i ryggen så det inte går att beskriva riktigt, vet inte riktigt va det är, fundera på att åka till akuten en stund och om jag överhuvudtaget funderar på att ringa eller besöka en läkare då får det va illa...iaf, funderar på om det är nåt med lungorna, hade bh i en timme typ men sen gick det inte mer. I fredags så hände en liten incident i duschen, halkade och trillade ur badkaret, trillade baklänges och drog me hela draperiet och landade på rygg på golvet, det va ingen liten smäll, visst gjorde det ont och jag gick och la mig ist för att duscha färdigt men tyckte det gick rätt så bra iaf så det kan ju va det men Sara kunde inte se några blåmärken på ryggen. Annars kan det ju va lungorna, har ju inte mått nått vidare på sistone med hosta, bihåleinflamation och förkylning osv, men vi får se, just nu gör det fortfarande riktigt ont  men jag tror jag avvaktar några dagar till och sen kaaaanske besöker en läkare om jag fortfarande har ont...jaja...nog om det nu.

Nu ska jag hoppa in i duschen, jag lovar, ska ta det försiktigt...hahaha...och sen blir det sängen och mys med älsklingen.

Ha en skön kväll folks.

Pussen på er <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Tack för dina ord i sista inlägget på bloggen :).

Och grattis till större lägenhet :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback